ضرب المثلهای جهان

ضرب المثل چینی . ضرب المثل های چینی . ضرب المثلهای چینی . ضرب المثل جینی . ضرب المثل های ملل دنیا . ضرب‌المثلهای فرانسوی . ضرب المثل افریقایی . ضرب المثل چینی . بهترین ضرب المثل های دنیا . زیباترین ضرب المثل های دنیا . ضرب المثلهای جهان . 10,054,247

ضرب المثلهای جهان

ضرب المثل چینی . ضرب المثل های چینی . ضرب المثلهای چینی . ضرب المثل جینی . ضرب المثل های ملل دنیا . ضرب‌المثلهای فرانسوی . ضرب المثل افریقایی . ضرب المثل چینی . بهترین ضرب المثل های دنیا . زیباترین ضرب المثل های دنیا . ضرب المثلهای جهان . 10,054,247

ضرب المثلهای فرانسوی


مثل فرانسوی : زن و پرنده بدون آنکه به عقب برگردند ، می توانند ببینند .

مثل فرانسوی : کسی که اندرز ارزان را رد کند طولی نمی کشد که پشیمانی را با قیمت گرانی خریداری خواهد کرد .

مثل فرانسوی : کسی که به خیال خود می خواهد فقط ضربه ای بزند ممکن است مرتکب قتلی شود .

مثل فرانسوی : مرد شکست خورده طالب جنگ بیشتر است .

مثل فرانسوی : خانه ات را برای ترساندن موش آتش نزن .

مثل فرانسوی : اگر مار را می کشی ، بچه اش را هم بکش .

مثل فرانسوی : وعده که کردی مقروض می شوی ، مقروض که شده وعده می کنی .

مثل فرانسوی :ازدواج زودش اشتباه بزرگی و دیرش اشتباه بزرگتری است .

مثل فرانسوی : زنگ آهن را می خورد و حسادت قلب را .
مثل فرانسوی : پول، به عقلا خدمت می کند و بر احمقان حکومت.
مثل فرانسوی : شوهر و بچه را هرچه در بازی های خود آرام بگذارید بیشتر به شما محبت پیدا میکنند .
مثل فرانسوی : داماد که نشدی از یک شب شادمانی و عمری بداخلاقی محروم گشته ای .
مثل فرانسوی : بهتر است آدمی طرف حسادت مردم واقع شود تا طرف ترحم آنها .
مثل فرانسوی   : هر کس نگهبان شراف خویش است .
مثل فرانسوی   : یگانه مرد خوشبخت کسی است که تصور می کند خوشبخت است.
مثل فرانسوی   : صاعقه به قلل بزرگ اصابت می کند.
مثل فرانسوی   : ضایع ترین روز، روزی است که نخندیده ایم.

نظرات 8 + ارسال نظر
بچه فریازان سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://student.prrsiblog

کاش برای سر زیدان کلاغی قار میگفت

من پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://chayedarchini.blogfa.com

خیلی جالب بود
لینکت کردم

نازی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ

ممنون

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

محمد چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام. از وبلاگ شما بازدید کرده و از مطالب آن استفاده بردم. لطفاً از وبلاگ من که به اطلاع رسانی درباره مسابقات اینترنتی اختصاص یافته بازدید نمائید و نظر خود را بیان نمائید.
با تشکر
gioco.blogfa.com

علی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام میتونم مطالبتونو کپی کنم جوابمو تو سایتتون میبینم

Batrys چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ

I am fram france i like it:

anna چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:25 ب.ظ

its very nice dear

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد